Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Januari

Kategori: Allmänt

Jag glömde helt bort att skriva det jag skulle skriva igår!
Det var tänkt att jag skulle berätta att jag har fått en praktikplats, äntligen! I helgen blev jag så less på att nästan ingen fjällstation här i jämtlandsfjällen svarade på mina mail så jag mailade en annan fjällstation och redan nästa morgon så hade jag fått svar att det passade att ha praktik där veckorna 9,10 och 11. Så nu ska jag dra norrut igen! Denna gången blir det till Saltoluokta fjällstation som ligger vid Gällivare. Det ska bli jätteroligt och spännande. Jag är så glad att jag fick praktik på en fjällstation, synd att det inte var på sylarna men det blir jätteroligt att se en ny fjällstation istället.
Nu ska jag gå och äta frukost!
~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Vad roligt! Du kommer få jättekul!

    2012-01-19 | 09:04:20
  • Farfar säger:

    Spännande!Lycka till!

    2012-01-19 | 16:28:07

Kommentera inlägget här: