Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

27 Januari

Kategori: Allmänt

Då var det fredag igen!
Igår kväll var det öppen scen på skolan så det var några som uppträdde lite och det var superkul! Sen hade Sofia bakat bröd så då blev det lite fika. Jag tog sen en dusch och hade planerat att gå och lägga mig när Hanna och Susanna kommer och tycker annat. Jag blev alltså vaken ett tag till!
Nu har jag äntligen börjat komma igång lite med vävningen. Jag har nu varpat och förskedat klart så det känns bra. Jag längtar till nästa vecka då vi kanske kan börja med plädarna.
Jag hade tänkt att jag skulle åka hem med 16.20 bussen idag men så blev det inte. Ikväll ska nämligen hela Viking ut och äta middag och säga hejdå till Simon och Frida som åker till indien och tanzania och blir borta i två månader. Så nu vet jag inte riktigt hur det blir med hemfärden. Antingen så hinner jag med tåget som går 19.23 eller så får jag skjuts till järpen av Carro och får sedan hämtning där av någon snäll person!
Det löser sig alltid!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: