Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

30 Januari

Kategori: Allmänt

Igår eftermiddag åkte jag tillbaka till skolan, kom fram vid 6 tiden och det var inte en lugn stund förrän klockan 11! Det började med att min städgrupp städade, lite sent ute men vi är så dåliga på att komma ihåg när det är våran tur. Efter det gick jag över till Jämte för att möta Hanna så att vi kunde gå till Andakten tillsammans. Där hittar jag ett helt gäng i det övre allrummet och det visar sig att de har skumtomte-ätartävling! Tre lådor var skulle de äta, helt galet mycket godis! Av någon anledning så var det bara killar med i tävlingen! Jag vet ej vem som vann eftersom att vi gick därifrån men jag har hört talas om spyor. Jag, Hanna, Linn, Andreas och en tjej som heter Frida som bor och jobbar på Hållandsgården gick iväg till andakten. Där pratade de om förföljda krista och det lät väldigt hemskt. Efter andakten blev vi bjudna hem till Frida så vi satt där och fikade och hade det mysigt innan vi gick tillbaka till skolan i kylan.
Idag vet jag inte vad som händer annat än att vi ska ha issäkerhet och att det kan involvera att bada. Med tanke på att det är -22 grader ute vet jag inte om det kan vara en så bra idé. Något roligt blir det förhoppningsvis i alla fall!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: