Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

4 Januari

Kategori: Allmänt

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev någonting här!
Jul och nyår har passerat och det har varit jätteroligt. Tiden har gått väldigt fort känns det som även fast det egentligen inte har hänt så mycket. 2012 har börjat och jag tror att det kommer att bli ett jättebra år! Jag har en termin kvar på hålland som jag vet kommer att bli jätterolig, det kommer att bli jobbigt när vi slutar till sommaren. Sen så ska jag ta med mig Wilma till turkiet på påsklovet och det ska bli superkul. Det blir förmodligen en dagstur över till en grekisk ö också så efter det kan jag bocka av två länder till som jag har varit till och även en tredje världsdel :)
Jag börjar bli lite orolig angående praktiken, jag får aldrig något svar på mailet jag har skickat. Men det har ju varit jul och nyår så de har kanske mycket att svara på innan de kommer till mitt mail. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra om jag inte får praktik på sylarna? Jag kan ju förstås söka på helags och blåhammeren också men sylarna är ju favoriten.
Jag har även börjat fundera över vad jag ska göra i sommar. Jag är ganska säker på att jag skulle få jobb på samma ställe som i somras igen men det känns taskigt att våldgästa moster och hennes familj en till sommar. Det optimala vore ju om jag får praktik på sylarna för då tror jag att det är ganska stor chans att jag får jobba där, det vore ju drömmen! Om mamma bor kvar här kan jag kanske jobba på hällebo men det vore inte så roligt. Jag får nog helt enkelt se hur det går med praktiken och sen spåna vidare.
Efter sommaren har jag och Irene tänkt cykla igenom europa ner till medelhavet så det ska snart börja planeras. Vi vet ju inte hur det kommer att gå men vi ska i alla fall försöka så det ska bli jättespännande!
Detta är nog första gången jag längtar till att skolan ska börja efter ett jullov! Det ska bli superkul att träffa alla igen och få uppleva nya äventyr med mina FoF:are!
Nu ska jag fortsätta sticka min pippitröja så att den kanske hinner bli klar innan skolan börjar, mycket tveksamt men jag ska försöka!
~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Det låter som du mår super :) Du vet att du alltid är välkommen här vännen! Spännande med cyklingen :) Har saknat att läsa din blogg. Kram

    2012-01-06 | 21:30:24

Kommentera inlägget här: