Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 Januari

Kategori: Allmänt

Då var det dags att flytta tillbaka till Hålland! Det är galet vad mycket saker jag ska ta med, man kan tro att jag flyttar dit för alltid! Det ska i alla fall bli jätteroligt att börja skolan igen. Jag tror att vi ska ut och åka skidor redan på tisdag så det är bra. Mamma har gett mig massor med kakor så ikväll blir det nog kakkalas i Viking!
Det är underbart väder ute idag så jag skulle vilja åka skidor men jag har ju packat allt så jag orkar inte leta fram det och packa om sen.
Jag ska passa på att åka på lundhags idag när mamma skjutsar upp mig så då ska jag se om jag ska köpa ett underställ. Jag måste även köpa ett sittunderlag för jag har tappat bort mitt!
Idag åker Irene till Bäckedals folkhögskola och jag hoppas att hon kommer att få det bra!
~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Tack vännen, där nu och har precis packat upp. Kramar

    2012-01-08 | 13:28:06

Kommentera inlägget här: