Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 Januari

Kategori: Allmänt

Då var det skola igen :)
Igår tog jag det bara lugnt och fixade på rummet. Mammas kakor blev väldigt uppskattade, vi ska ha borgarmöte snart så då blir det nog storfika!
Jag hade mina aningar att det inte skulle bli någon frukost idag eftersom vi börjar klockan tio. Men jag klev ändå upp tidigt för att vara säker och det visade sig att det inte var någon frukost så då la jag mig igen och halvsov i ungefär en timme. Så nu har jag ätit frukost här i viking och funderat på varför vi har en säng mitt i köket! När My kom så frågade jag henne och det är tydligen vaktmästarna som håller på att fixa något i rummet intill så då fick de ställa sängen där så länge.
Nu på morgonen kommer vi att få information om branden och vilka lokaler som inte kan användas och så. Jag tror att min klass måste byta klassrum. Annars vet jag inte mycket om vad som ska hända mer än att vi ska äta lunch här på skolan. Imorgon däremot blir det nog skidåkning för då ska vi inte äta lunch här!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: