Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 Juli

Kategori: Allmänt

Igår spenderade jag hela dagen inne i Stockholm med Ida och Jennie. Det var superroligt att träffa dem igen. Jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång. Först så åkte vi hem till Ida och fikade lite, sen gick vi i gamla stan, åt på pizzahut och blev attackerde av fiskmåsar!, gick på slottet, såg en austrailensk streetperformer som var jätteduktig, åt glass och hade det jättemysigt. Vi avslutade dagen med att gå på bio och se Snow white and the huntsman och jag tyckte att den var riktigt bra. Det var en helt underbar dag!
Idag har jag jobbat hela dagen och det har gått bra. En jobbarkompisa har precis kommit hem från en semester i USA och jag blir lite avis. Har börjat längta tillbaka en del, mest till shoppingen och maten!
Imorgon åker jag till Uppsala för att träffa Karin. Har inte sett henne sen vi slutade skolan så det ska bli jätteroligt! Så vi är i uppsala till på lördag morgon och då åker vi in till stan för att gå på grönalund och på kvällen kommer även Anna så det blir kul. På söndagen är jag med tjejerna ett tag och sen på kvällen blir det nog vattengympa med Nettan.
Nästa vecka är jag bara ledig på onsdagen så jag ska njuta av tre dagars ledighet nu!
Jag och Ida i en smal gränd i gamla stan.
Ida och Jennie äter glass i kungsträdgården.
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: