Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 Juli

Kategori: Allmänt

Mina tre lediga dagar försvann väldigt fort!
I fredags tog jag tåget till Uppsala för att träffa Karin. Det var jätteroligt! Vi shoppade, åt jordgubbar och körsbär, gick på en grekisk restaurang och hade filmkväll. På lördagen sov vi länge och åt frukost ute i solen på balkongen så det var jättemysigt. Sen tog vi tåget in till Stockholm för att gå på grönan. Där träffade jag Nettan, Linda, Theo, Marie och tjejerna en snabbis. Jag och Karin fick åkkuponger av Anna så vi åkte Kavsten, berg och dalbanan och pop expressen så det var roligt. Det var dock långa köer så man fick vänta länge. När vi hade åkt färdigt fick vi lite varm choklad av Anna medans vi väntade på att hon skulle jobba färdigt. När hon hade gjort det gick vi hem till henne och funderade på vad vi skulle göra på kvällen. Det slutade med att vi bestämde oss för att gå på bio men innan dess var det lite tid över så vi gick till Underbara bar där de hade stå upp komiker, det var riktigt roligt. Vi såg Cockpit på bio och den var helt okej. Efter det var klockan ganska mycket så jag sov över hos Anna. På söndagen tog vi det lugnt och strosade omkring i stockholm och så åkte vi till skärholmen och gick i affärer så det var en jättemysig dag.
När jag kom hem till märsta igen pratade jag med Irene och vi satt med varsin karta över cykelvägar och funderade på hur vi ska cykla. Vi hade ju tänkt att vi ska cykla ner till medelhavet men vi kom fram till att vi inte vill cykla över alperna så vi började tänka i lite andra banor! Vad vi kom fram till var att vi istället cyklar från rostock och ut med kusten till nederländerna och sen ta av mot paris och efter det cykla österut mot schweiz för att sedan ta norrut till luxemburg och sedan österut igen till tyskland och antingen sluta i rostock där vi startade eller i danmark. Det känns som en bra tur. Det kommer att ta ungefär 2 månader och det ska bli jättespännande!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: