Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

28 Juli

Kategori: Allmänt

Jag sitter i soffan och är helt slut! Det ska bli så otroligt skönt att vara ledig imorgon. Jag ska försöka ladda så mycket energi som möjligt eftersom jag ska jobba 64 timmar nästa vecka. På förmiddagen måste jag tvätta och på eftermiddagen tänkte jag åka till Sollentuna centrum och shoppa lite. Imorgon ska det även bokas tåg och färja till resan. Jag räknade idag och jag har bara 11 arbetsdagar kvar innan jag åker hem. Det är galet vad sommaren har gått fort!
Såg en reklam om ögonlaserbehandlingar och blev riktigt sugen på att göra en. Det skulle vara så otroligt skönt att slippa linser och glasögon. Men det kostar ca. 20 000 kr så det får vänta tills jag har en stadigare inkomst.
Nästa söndag får jag träffa mamma och Wilma, jag längtar!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: