Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 Juli

Kategori: Allmänt

Åh vilken härlig dag! Det har inte varit strålande sol men det har varit varmt och skönt. Jag och Nettan cyklade till Sigtuna och åt mjukglass, gick i små fina affärer, fikade och satt vid vattnet och solade. Det var jättemysigt! Det blev en 2 mils cykeltur men det gick jättefort och var inte alls jobbigt så det kändes mer som bara någon kilometer. Min nya cykel fungerar bra men jag ska nog lämna in den på service så att jag vet att allt är ok och så ska jag måla pakethållaren och köpa nya lysen. Det känns jätteroligt att ha en egen cykel igen efter så många år!
Just nu håller jag på att tvätta, tre maskiner samtidigt, så ibland är det bra med tvättstugor!
Idag kommer jag även att äta min andra hemlagade måltid tillsammans med Nettan och Tomas sedan jag kom ner hit för typ en månad sedan! Alla andra måltider har jag ätit på jobbet eller ute.
Imorgon kommer Erika och stannar i två veckor så det blir roligt. Efter året på Hålland känns det så konstigt att inte ha en massa människor runt omkring sig hela tiden.
“I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.”
― Douglas Adams
“I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.”
― Douglas Adams
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: