Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 Juli

Kategori: Allmänt

Imorse vaknade jag upp och förväntade mig att det skulle vara soligt och fint ute så när det var mulet och såg ut som att det skulle regna blev jag besviken. Jag har annars inte så mycket emot regn men när jag var inställd på att det skulle vara sol så gillade jag det inte. Jag väntade hela förmiddagen på att solen skulle komma och efter en störtskur kom den äntligen! Så jag har legat ute på gräset i några timmar och solat och läst idag och det var jätteskönt! Jag har även suttit en hel del på balkongen för även fast det inte var fint imorse så var det varmt så det är skönt att sitta ute.
Jag gick in på platsbanken idag för att se hur det fanns med jobb i Norge för jag har ju haft lite funderingar på att söka jobb där efter min och Irenes resa men jag hittade inte mycket. Däremot så hittade jag ett barnskötarjobb i Dubai som jag skulle vilja ha! Men de behövde någon direkt så de kan jag inte söka! Jag hittade även ett barnskötarjobb i Åre vilket skulle kunna passa ganska bra, jag får vara hemma i jämtland, jag kan hälsa på Hålland, de behövde hjälp i 8 mån och de behövde någon från oktober så det skulle säkert gå att börja i november. Jag kommer att söka jobbet om lönen är bra för jag vill kunna spara ihop pengar. Det vore ju jätteskönt om jag redan nu kan fixa ett jobb till efter resan så att jag vet vad jag ska göra!
Imorgon är det jobb igen men jag börjar inte förrän kl. 15.00 så det är skönt. Och på onsdag ska jag möta upp Jennie och Ida på centralen kl. 10.00 :)
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: