Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Äntligen lite sommar!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit helt underbart väder och jag har varit ute i bara några minuter! Men så är det när man jobbar, det är lite jobbigt för vi får inte ha några fönster eller dörrar öppna så det blir jättevarmt att vara inne hela dagen. Men imorgon är jag ledig och det ska bli fint väder så det är bra. Jag och Nettan ska kanske cykla till Sigtuna så det blir roligt.
På lördag ska jag, Nettan och Erika gå på sommarkrysset om det inte spöregnar! Och nästa vecka jobbar jag bara två dagar så det känns lite som att jag ska på semester! På onsdagen ska jag träffa Jennie och Ida som jag var med i USA och det ska bli jätteroligt att se dom igen. Och på helgen åker jag upp till Uppsala för att träffa Karin och Anna kanske följer med också så det blir roligt.
“There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.”
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: