Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Cykeläventyr!

Kategori: Allmänt

Nu är det bestämt, den 1 September tar jag och Irene flyget till Hamburg i Tyskland där vi ska starta våran resa! Det ska bli sååå spännande och roligt. Från början hade vi tänkt åka tåg och färja och skicka cyklarna med bussgods men vi kom fram till att det blev mycket lättare att ta flyget. Vi kan ta med oss cyklarna, det går fortare och vi kan starta i Hamburg där cykelleden startar så det blev jättebra. Så den 1 September flyger vi från Östersund 8.20 och är framme i Hamburg 15.15 med mellanlandning på Arlanda och Kastrup. Nu gäller det att börja köpa allt som behövs, cykelhjälm, väskor, skor och kanske ett regnställ. Cykeln ska in på service också men det får bli när jag kommer hem eftersom momma och moffa var så snälla att ta hem min cykel.
Imorgon jobbar jag 13 timmar, skulle egentligen ha varit 12 men de ringde idag och frågade om jag kunde jobba en timme till! Så 64 timmars jobb kommer det att bli nästa vecka men det ska nog gå bra!
"Adventure is the best way to grow"
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: