Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Juni

Kategori: Allmänt

Tiden rullar på som vanligt!
Igår kom jag hem från en liten tur till Timmersdala. Där träffade jag Hanna, Carro och Lovisa och det var superroligt! Det var så vackert där! Vi hann med att göra massor med saker: titta på en klosterruin, fika i ett trädgårdscafé, vandra till en utkiksplats, klättra och leta efter en grotta (som vi inte hittade!), titta på ett vattenfall, titta på film, äta glass, paddla kanot, cykla och haft det helt underbart helt enkelt! Jag hoppas att vi kommer att ses snart igen.
Idag har jag lämnat Theo på fritids och nu väntar jag på att jag ska åka till jobbet.
På lördag bär det iväg till dalarna så det ska bli roligt att träffa alla. Tyvärr så måste jag kanske åka hem redan på söndagkväll men jag ska se om jag kan byta mitt arbetspass på måndag så att jag kan vara kvar till på tisdagen.
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: