Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

25 Juni

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ledig efter en helg med 33 timmars jobb och det har varit jättehärligt! Det är roligt att jobba men man bli trött efter långa dagar efter varandra. Jag har dessutom blivit förkyld så det har varit lite extra jobbigt. Därför har jag inte gjort mycket annat än vilat och tittat på film. Men jag var även duktig och gick på ett yogalates pass på Sats, jag hade fått ett gratis träningspass och det var inbokat så jag kände att jag var tvungen även fast jag inte var så sugen. Men det var jätteroligt så jag är glad att jag gick.
På onsdag ska jag åka och hämta min cykel som jag köpte förra veckan. Jag vet inte riktigt hur jag ska få den hit till märsta men det löser sig nog.
Och i helgen är jag ledig så det blir kanske en tur till Grönan och sommarkrysset om Anna är ledig.
"What´s meant to be will always find its way"
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: