Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

10 Mars

Kategori: Allmänt

Igår sa vi hejdå till familjerna, det känns både skönt och tråkigt. Vi avslutade sedan kvällen med att titta på film i konferansrummet på projektorduken. Vi hade madrasser och kuddar på golvet och åt pop-corn så det var jättemysigt. Idag har jag min andra lediga dag och det har varit soligt på förmiddagen så då har vi suttit ute och läst fram till lunchen. Nu tar jag det lugnt inomhus istället!
Ikväll är det Saltoluoktas olympiska spel. Vi ska åka skidor och förmodligen leka en massa lekar. Vi är indelade i lag nord och lag syd. Jag är med i lag nord och vi ska komma på ett gemensamt klädtema så vi har funderat lite på att på något vis ha på oss vindsäckar. Sen så ska man komma på en dans som man ska visa upp vid vätskekontrollen, lag nord ska dansa till Cotton eye joe av rednex! OS elden tänds 21.00 så då drar spelen igång, det ska bli riktigt roligt!
Idag fick jag veta att jag ska vara med på nästa veckas familjefjäll också så det blir roligt. De har lite kris med personer som ska vara med för egentligen skulle jag ha gjort annat denna veckan men eftersom jag behövs så fick jag vara med på familjefjäll. Det kanske låter som att jag jobbar alldeles för mycket men att åka skidor, pulka, hundspann, pimpla och sådant känns inte riktigt som jobb så det är bara roligt.
Tänk att om exakt en vecka åker jag hem, det känns jättekonstigt. Tänk att tiden kan gå så fort!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: