Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

1 November

Kategori:

Då var det November igen! Jag har redan varit i Stockholm i en månad!
Tisdagen blev en jättebra dag! Vi började med att äta lunch på pizzahut och sen åkte vi till Naturhistoriska museet och var där i ungefär fem timmar. Det är jättestort så under den tiden hann vi inte titta på allt! Vi gick också på Cosmonova och det var häftigt men nästa gång tror jag att det blir en film utan 3D. Efter Naturhistoriska var det dags för middag så vi åt på en mysig Thai-restaurang. När vi var klara hade klockan blivit så mycket så det var dags att gå till stationen eftersom Hanna, Carro och jag skulle åka hem. Dagen gick otroligt fort så jag hoppas att vi kommer att ses snart igen.
Igår jobbade jag hela dagen och nu sitter jag på tåget på väg till jobbet för ytterligare en heldag. Men imorgon är jag ledig så då blir det nog lite träning och så ska jag kanske träffa Lovisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: