Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 November

Kategori:

Jag ska få högre lön! Det känns toppen :) Jag vet inte hur mycket än så det blir spännande att se.
Jag jobbar och står i som vanligt. Jag jobbade natt mellan fre och lör och det gick väldigt bra. Jag blev inte så trött som jag brukar. Men när jag kom hem gick jag förstås och la mig och sov bort halva lördagen! Igår jobbade jag heldag och idag börjar jag inte förrän klockan två så jag tog en sovmorgon! Jag är ledig nu i helgen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på förutom att jag ska till Stinsen på lördag och kolla på X-Factor.
Letar fortfarande lägenhet för fullt. Jag förstår inte hur folk kan hyra ut saker så dyrt?! De måste ju tjäna massor med pengar. Jag vet ju att det finns ettor för 3000kr, det gäller bara att ha turen att få en! Varför handlar allt om pengar hela tiden?! Man blir lite trött på det.
Är orolig över SAS också som kanske går i konkurs vilket gör att jag förlorar 800kr och blir utan resa hem till jul som jag då får försöka lösa på annat vis. Hoppas att det inte blir någon konkurs helt enkelt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: