Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 November

Kategori:

Oj vilken dag! Det började med verksamhetsmöte 10-12 som var ganska intressant men inte så kul! Sen så jobbade jag och nu är jag alldeles trött i huvudet efter att ha jobbat med en autistisk kille hela dagen. Det går väldigt upp och ner med honom och jag blir lite frustrerad på mig själv när jag inte riktigt vet hur jag ska agera i vissa situationer, vad som är rätt att göra och vad som är fel och gör saken värre. Med den här brukaren tror jag dock att det är väldigt olika från dag till dag vilket gör det ännu svårare. Men men, jag kommer väl att lära mig mer och mer hoppas jag.
Annars så har jag lyckats få två till arbetspass den här veckan så det känns bra! Är ledig på lördag och jobbar natt mellan sön och mån. Så på 13 dagar kommer jag att ha varit helt ledig 1! Jag lever för jobbet just nu!
Snart är det December och jag längtar massor! Jag ska vara hårmodell igen den 6:e så då blir det spännande att se vad jag får för frisyr, kanske de klipper det kort denna gången?!
Den 8:e ska jag, Nettan och Lilian gå på Dirty Dancing musikal vilket jag längtar massor till! Och sen den 18:e får jag komma hem!
Fick veta idag att lönen kommer på fredag, äntligen! Så det blir nog lite julklappshandling när jag åker till stinsen på lördag och tittar på x-factor.
Hoppas att alla där hemma har det bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: