Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Sista November

Kategori:

Jobbade dag/natt i onsdags, 19 timmar, jag trodde att det skulle bli superjobbigt men det gick faktiskt jättebra. När jag hade slutat åkte jag direkt till märsta. Det hade ju kommit snö under natten så bussen var förstås försenad så jag stod ute och väntade i 30 min så när jag kom till nettan var jag inte trött längre. På kvällen åkte jag och nettan till väsby centrum på tomtenatta. Vi shoppade och lyssnade på dead by april, molly sanden och petra marklund, det var riktigt trevligt. När vi kom tillbaka igen var det läggdags och jag somnade fort eftersom jag hade varit vaken i 37 timmar! Just det, under dagen var jag och nettan och kollade på världens minsta etta, det hade funkat om det inte hade varit så dyrt. När vi kom hem efteråt fick jag ett mail av hon som hyrde ut som skrev att hon tyckte att jag verkade vara en person som hon skulle kunna bo med så hon frågade om jag ville bli inneboende! Det tackade jag ja till så fr.o.m. Januari kommer jag att bo i rosersberg! Det ligger lite mer i civilisationen och så är det bara 10 min resa till nettan så det känns jättebra! Jag har inte sett rummet än men det ska ha säng, bäddsoffa, tv och skrivbord så det låter bra och hon som hyr ut verkade jättesnäll.
Idag har jag haft en jättebra dag på jobbet, vi har lyssnat på julmusik och julpyntat och så fick jag gå på en promenad ute i snön! Det är jobb fram till torsdag så jag hoppas att jag blir av med min förkylning snart! På onsdag ska jag iväg och färga håret så det blir spännande!
Jag hämtade mina julsaker hos nettan så när jag kommer hem ska jag julpynta mitt rum och äta en lussebulle innan jag går och lägger mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: