Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

2 Oktober

Kategori:

Imorse tänkte jag boka en flygbiljett hem till jul men det gick inte så bra. Det gick att boka vuxenbiljetter men inte ungdom och det tyckte jag var jättekonstigt så jag ringde och frågade SAS varför det var så. Det visade sig att det bara finns ett visst antal platser för undomar och att de reserverar resten till de vuxna. Det tyckte jag var jättedåligt. Så jag som är ungdom måste betala dubbelt så mycket för att flyga hem. Jag har även kollat på SJ men det kostar nästan lika mycket att åka tåg hem så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag ska se imorgon om jag kan flytta mitt arbetspass den 20:e december så att jag kan åka hem tidigare och förhoppningsvis flyga för ungdomspris!
Efter den irriterande morgonen tog jag tåget till Vallentuna och skrev in mig på Gym & Sim och så tränade jag i ungefär 1 timme. Det fanns massor med olika maskiner så det var kul. Men jag tror inte att jag kommer att vara i gymmet så ofta för jag kommer nog mest gå på gruppträningar. På torsdag har jag bokat in mig på något som heter Muskel Bosu och på fredag blir det Zumba. Jag har tänkt att jag ska försöka träna varje dag som jag är ledig och ibland innan jag börjar jobba. Det ska bli riktigt roligt.
Imorgon har jag mitt första jobbpass så det ska bli spännande. Det förändras så mycket hela tiden så det kommer nog att vara mycket nytt. Men det blir roligt att lära sig. Jag har redan fått ett extra arbetspass, vilket jag tycker är jättebra för det känns som att jag kommer att jobba väldigt lite. Men jag är ju van sommarens schema och då jobbade jag otroligt mycket så jag kan nog inte jämföra med det! Jag blir glad ju mer jag får jobba i alla fall.
Nu ska jag läsa lite!
 
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: