Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Bluff

Kategori:

Lägenheten var för bra för att vara sann. Det var en bluff och det känns jättetråkigt. Jag förstår inte hur man kan vilja lura andra på pengar sådär. Men men nu är det bara att leta vidare! Eller jag tror att det blir så att jag bor kvar i Kårsta till årsskiftet. Och när jag är hemma över jul så tänkte jag kontakta vävtanten som har en stuga i kyrkbyn och se om jag får hyra den. Om den är beboelig på vintern. Skulle tro att jag kan få en lägre hyra då också så nu hoppas jag på det!
Idag har det varit bad på jobbet vilket var roligt. Jag jobbar bara 9-16 så det är skönt. Handling i vallentuna innan jag åker hem och har lördagsmys. Och imorgon blir det pilates på gymmet och kanske en shoppingtur.
Det var en besvikelse när jag förstod att lägenheten var en bluff men nu känns det bra igen! Det vore ju jätteskönt om jag kan bo i kyrkbyn sen efter jul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: