Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Jobb

Kategori:

För tillfället känns det lite som att jag bor på jobbet! Jag kliver upp, åker på jobbet, jobbar, åker hem och sover och så börjar det om! Men det är helt okej för jag trivs jättebra på jobbet. Jag har idag jobbat i en vecka och jag har redan fått besöka två sjukhus och vårdcentralen med barnen! Igår åkte vi hela vägen till Akademiska i Uppsala! Den här veckan är jag bara ledig på fredag för jag har fått hoppa in och jobba extra. På fredag ska jag träffa Nettan och Theo så det blir roligt. Imorgon jobbar jag endast 7 timmar så innan jobbet ska jag gå på mitt andra muskel bosu träningspass så det ska bli roligt.
Jag har funderat ett tag på att jag vill göra något med mitt hår men jag har tyckt att det är så dyrt att gå till frisören. Så kom jag på att man kan anmäla sig som hårmodell till frisörskolor och sånt och igår fick jag en förfrågan på att vara hårmodell den 23 oktober! Vilket jag självklart tackade ja till! Det ska bli jättespännande, jag ska bli klippt och så färgar de håret, helt gratis! Man får dessutom fika och hårvårdsprodukter för att man ställer upp så jag går helt klart plus på det!
Det går bra att bo här i Kårsta men jag känner ändå att jag skulle vilja ha något eget så jag letar och ser om jag kan få något från januari och framåt. Det är förstås svårt att hitta något med ett rimligt pris. 
Nu ska jag titta på ett avsnitt av Friday night lights innan det är läggdags! Jag fick gå en timme tidigare idag så jag behövde inte slänga mig i sängen på en gång när jag kom hem!
 
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: