Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Lång dag

Kategori:

Idag har jag en lång jobbdag! Började sju och slutar nio. Men just nu har jag lite rast så det är skönt. Inte för att det är speciellt jobbigt annars! Jag fick följa med ett av barnen till skolan så det är roligt och spännande.
Jag hade ju tänkt att jag skulle söka ett barnvaktsjobb också men jag insåg igår att jag inte skulle få tid till det, jag vill ju inte jobba ihjäl mig! Det blir så mycket jobb ändå, vilket jag tycker är bra. Bara den här veckan har det blivit 10 timmar mer än vad det var tänkt och då finns det chans att jag får jobba imorgon också så att det blir ännu mer!
Jobb eller inte så ska jag träna imorgon, jag tänkte simma lite, jag har ju trots allt betalat för simhallen också så jag måste ju använda den! Får se hur jag gör nästa gång om jag kanske bara tar gymmet?
På lördag blir det lite shopping vid globen med Nettan och Lilian och sen övernattar jag i Märsta eftersom vi ska till morfars minneslund på söndag. Det händer verkligen saker hela tiden! Vilket förstås gör att tiden går jättefort, så snart är det jul och jag får åka hem en sväng!
Jag håller på att försöka designa om min blogg så att det går att kommentera men som sagt så har jag inte så mycket tid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: