Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Ledig

Kategori:

Idag är jag ledig! Om man kan kalla det ledig när man har massor inplanerat! Jag klev upp 8 i morse och åkte in till stan. Där var jag på jobbintervju på Cafe foam. Det är ett företag som heter änglavakt som hjälper familjer att hitta barnvakter. Jag sökte ett jobb som barnvakt åt två tjejer i täby kyrkby. Jag hade intervju med ägaren till företaget och hon var jättesnäll, allt gick bra. Hon trodde att jag skulle passa bra men det är ett minus att jag planerar att börja plugga nästa höst så vi får se hur det går. Det hade varit roligt och bra med lite extra inkomst men det är ju inget måste.
Just nu är jag på väg till väsby centrum. Ska gå i lite affärer där tills Nettan kommer och hämtar upp mig. Sen ska jag på lägenhetsvisning. Det är ju inte längre intressant men jag tänkte gå ändå för att se hur det går till och så.
Jag väntar på samtal om visning på lägenheten på norrmalm så det kommer troligtvis att bli nästa vecka. Det ska bli så roligt. Om det är så fint som på bilderna är det ingen tvekan om att det blir den. Jag vet ju att jag får den om jag vill ha den. Från första november eller december och upp till 6 år framåt! Det gäller att ha tur och hitta rätt människor. Den här kvinnan som hyr ut verkar jättesnäll så jag har verkligen haft tur! Nu ska man väl inte ta ut något i förskott så jag kanske ska vänta med att vara så glad till efter visningen!
Nu är det bara fem dagar kvar till jag ska vara hårmodell. Åh så roligt det ska bli! Undrar hur de kommer att klippa mig? Spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: