Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Ledig

Kategori:

Idag har jag varit ledig, för ovanlighetens skull! 
Jag har varit på gymmet och tränat Zumba vilket är jättesvårt men jag tänker att det borde bli lättare efter ett tag. Eller så är jag helt enkelt hopplös på att dansa!
Efter träningen träffade jag Nettan och Theo och tog en fika i Vallentuna. Sen visade jag dem hur jag bor här i Kårsta. Nettan berättade att Erika funderar på att flytta till Sthlm så då kanske vi kan dela lägenhet och det skulle nog bli både billigare och roligare än att bo här! Så jag har börjat hålla utkik efter tvåor nu. 
Det blir lite ensamt här ibland så det var skönt att träffa Nettan och Theo idag. 
I helgen blir det 25 timmars jobb så då behöver jag inte känna mig ensam i alla fall! Det är lite spännande också för chefterna håller på att göra ett nytt schema så jag hoppas att jag kommer att få jobba lite mer! Jag ska ju försöka spara så mycket pengar som möjligt om jag ska börja studera till nästa höst. Och så tycker jag ju att det är jätteroligt att jobba och det känns lite som hemma.
Nettan ska boka biljetter till Dirty Dancing musikalen så det ska bli superroligt! Men det blir nog i November så jag får vänta ett tag. 
Nä nu ska jag sticka lite och titta på McLeods döttrar innan jag går och lägger mig!
 
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: