Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Lycklig

Kategori:

Jag tror att jag har hittat den bästa lägenheten någonsin! Det känns sååå bra! Ska bli så spännande att få åka och kolla på den sen. Jag har skickat mina kontaktuppgifter till hon som hyr ut så hon kan fixa så att vi får komma och titta på lägenheten och bestämma oss om vi vill hyra den. Det blir inte jag och Erika som ska hyra den utan förmodligen jag och Linda istället. Det kommer att bli jättebra. Allt är så spännande hela tiden!
Igår var jag ju på ett Core träningspass och oj vad det var jobbigt! Jag orkade nästan ingenting. Och imorse när jag vaknade kändes det i hela magen, ryggen och på sidorna. Jag har nog aldrig haft så mycket träningsvärk där förut! Men jag använde nog mycket muskler som jag inte brukar så det är nog därför. Imorgon ska jag gå på ett Yogapass innan jag börjar jobba klockan två. 
Jag har även köpt en tidig julklapp till mig själv, skaljacka och byxa från tierra, jag kunde inte motstå när det var så bra pris!
Livet är väldigt bra för tillfället! Det enda som jag skulle kunna klaga på är att det är snö hemma men inte här! Men den kommer väl hit så småningom, om inte annat så kommer jag ju hem över jul :)
 
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: