Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Hålland

Kategori:

Idag ska jag åka till älskade Hålland och hälsa på! Det kommer att vara konstigt när det är en massa nya människor där men det ska bli roligt att träffa de få som är kvar från förra året. Jag och Carro ska laga middag ihop och så ska jag ta med mig fika och Spingo så att vi kan ha vårat eget u-cafe eftersom det inte var något denna veckan.
Imorgon ska jag till studievägledaren i krokom och sen ska jag och Irene gå på stan och så ska jag sova över hos henne så att vi kan ha en lång filmkväll!
Nästa vecka måste jag börja packa och så blir det nog två besök till på Hålland.
Jag letar jobb för fullt till januari fast jag hoppas fortfarande på jobbet i marocko. Nu ska jag virka färdigt min halsduk innan jag åker till ICA och handlar ingredienser till en exoduskaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: