Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Hemma igen

Kategori:

Ja då var resan slut efter 11 dagar och vi är hemma igen. Det har varit jätteroligt och vi har fått se massor. Jag har varit i tre nya länder och en huvudstad så det känns bra även fast jag gärna hade fortsatt resa. Igår reste vi i 13 timmar så jag var väldigt trött men jag älskar att flyga så det var roligt.
Idag vaknade jag upp till en blå himmel så det var trevligt. Jag har suttit ute sen jag vaknade för att få så mycket sol som möjligt! Det är lite kallt men skönt ändå.
Jag börjar förmodligen jobba igen den 1:a oktober och jag åker ner till Stockholm den 28:e september. Innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att hälsa på folk! Jag ska åka till Hålland och hälsa på där, träffa Jenny & Ulrika, ta med Karin och hälsa på Emy och så ska jag gå på bio med Wilma och Irene. Sen ska jag till studievägledaren i Krokom och se om jag kan läsa spanska på distans medan jag är i Stockholm.
Jag har sökt ett jobb i Marocko också! Som barnflicka till en familj som bor i marocko och som åker till spanien ofta. De behövde någon direkt men jag har sökt och skrivit att jag kan börja i januari. Jag hoppas att de kan vänta för det skulle vara jätteroligt.
Nu ska jag efterregistrera sas-poäng och se om jag får till lite poäng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: