Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Kårsta

Kategori:

Körningen igår gick jättebra förutom att jag blev lite trött. Jag åkte vid nio och kom fram vid fyra. På kvällen bjöd moffa oss på restaurang och det var jättegott.
Nu sitter jag i mitt nya rum i kårsta och det känns bra. Dan som hyr ut rummet verkar jättesnäll. Han sa att han ofta bakade bröd och att det bara var att ta! Varannan vecka kommer det städare hit så om jag lämnar min dörr öppen så får jag rummet städat! Inte illa! Jag har en gigantisk säng och det finns gott om förvaring så det är bra. Det tar nog ett tag innan man börjar känna sig lite hemma men så är det ju överallt. Imorgon tänkte jag ta en tur in till Vallentuna och bli medlem på gymmet och eftersom det inte fanns någon affär här så blir det nog lite handling också. På onsdag börjar jag jobba och det ska bli jätteroligt :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/830293/images/2012/pic_50681e56ddf2b313b2004ad8.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: