Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Rastlös

Kategori:

Saknar resandet... Jag känner mig så rastlös här hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Nästa vecka har jag dock massor med saker inplanerade så då går det nog lättare. Jag försöker att packa och fixa lite inför flytten men jag har lite svårt för att göra saker så långt innan, det blir mycket lättare att göra det sista minuten! Jag har fastnat för en serie som heter Hart of Dixie så det är lätt att man sitter framför datorn halva dagen men jag försöker att inte göra det! Jag håller på att leta fram alla mina handarbetsprojekt så det är ju något som jag kan sysselsätta mig med. Jag ska beställa en slända så att jag kan spinna mer garn också. Så nog finns det saker att göra, det är bara lite svårt att ta sig för att göra det för tillfället!
 
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: