Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

25 April

Kategori:

Jag har blivit inbjuden till Grimslövs folkhögskola för kursinformation och intervju! Jag trodde inte att jag skulle bli så jag blev jätteförvånad när jag fick brevet! Det är ungefär 100 sökande varje år och 40 får komma på intervju så det känns kul att jag är en av dem. Men sen är det ju bara 20 som får gå utbildningen så vi får se hur det går! Det ska bli spännande att se skolan och få veta mer om utbildningen. Så nästa helg åker jag till Grimslöv fram och tillbaka!
I tisdags träffade jag Hanna i stan vilket var superkul! Vi gick i gamla stan, åt lunch, gick på bio och så var vi på vandrarhemmet hon bodde på med sina kompisar, det var jättetrevligt :)
Och igår träffade jag Jennie i stan vilket också var superkul! Vi strosade omkring i stan, köpte amerikanska godsaker, såg vaktbytet på slottet och såg massa justin bieber fans!
Så den här veckan har jag haft lite mer än jobb att göra så det har varit roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: