Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

31 Augusti

Kategori: Grimslövs fhsk

Tänk att det är den sista augusti idag! Imorgon är det September och bara 30 dagar kvar till Cypern! Det börjar faktiskt kännas lite som höst också, löven börjar bli gula och det är ganska kallt på kvällar och mornar.
Igår på Engelskan fick vi göra ett litet test, det var roligt tycker jag, ska bli spännande att se resultatet sen för det känndes ganska bra. Efter skolan tog jag bussen in till Växjö och träffade Andreas. Vi åt middag och gick lite på stan innan han skjutsade hem mig. Det känns så bra att han kommer att bo i närheten så att vi kan ses lite då och då. På kvällen var jag så trött så jag tittade bara på en film medans resten festade för fullt! Det har varit ganska dött här hela morgonen!
Just nu väntar jag på att min tvättid ska börja klockan 14, sen blir det en tur till gymmet med Nina och kanske någon mer. I eftermiddag är det kräftskivan utan kräftor och då ska jag vara med tänkte jag. Åtminstone ett tag i alla fall!
Imorgon blir det nog lugnt, har två läsläxor som jag ska göra.
 
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: