Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Jobbigt

Kategori:

Usch vad det var jobbigt att säga hejdå till barnen och de två jobbarkompisar som började samtidigt som mig. Det var väldigt nära till tårar, jag kommer sakna dom så otroligt mycket. Men jag kommer såklart att hälsa på. Nu är jag på väg hem och ska packa alla saker jag har hos Nettan och imorgon bitti kommer moffa och hämtar mig. Då kör vi till skolan och lämnar mina saker innan vi åker till Robin, Isabelle och Andreas. Andreas har fått jobb i värnamo och det känns superbra! Jag är så glad för honom och det blir skönt att ha honom nära så att vi kan ses :) På måndag börjar skolan, jag har nog inte riktigt förstått det, det känns som jag ska på jobbet som vanligt. Förändring är bra men absolut inte lätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: