Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Juni

Kategori:

Jag har nu haft mitt sista sovpass på jobbet och det känns jätteskönt! Jag har också varit på skolavslutning idag vilket var mysigt. Imorgon är det jobb igen men när jag slutat vid 20.00 ska jag åka hem till Lovisa och sova där för sen på lördag ska vi åka båt till sisröfortet på kyrkogårdsön, det ska bli jättekul. Vi ska ha picknick och äta sallad och jordgubbar, strosa runt på ön och förstås titta på fortet. Det var länge sen jag såg filmen kyrkogårdsön så det blir spännande att se om jag känner igen något. Vi hoppas förstås på fint väder :)
Nästa helg är det midsommar och jag jobbar förstås men helgen efter det är jag ledig så då ska jag troligtvis åka till skövde och möta upp Hanna för att sen dra vidare till västkusten där Carro är, jag hoppas att det blir av för det vore superkul :)
Efter det har jag och 4 av mina jobbarkompisar, som är i min ålder, bestämt att vi ska hitta på något. Och den 8:e Juli åker jag hem så jag har mycket roligt att se fram emot :) Nu är jag på väg hem. Jag har köpt med mig sushi och ska lägga mig i soffan och titta på film, med tre timmars sömn orkar man inte göra mycket mer när man kommer hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: