Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Juni

Kategori:

Oj oj vilka dagar det har varit på jobbet de två senaste dagarna! Ena dagen en nersparkad dörr och andra en mardrömstaxiresa med ett barn som får utbrott! Det var inte kul och jag har idag träningsvärk i armarna och några rivsår på händerna. Men som min kompis och kollega sa "hellre tio nersparkade dörrar än att sitta i en kassa på ICA!" Och det håller jag helt med om, även fast det är svårt och jobbigt ibland så är det ett väldigt spännande och roligt jobb!
Idag har jag varit ledig, tack och lov! Jag har varit med Lovisa på gröna lund och det var jättekul. Sol och inte så mycket köer så det hade inte kunnat bli bättre! Vi var där från 12 till 17.30 och efter det gick vi hem till Lovisa igen och var där en stund innan vi gick till gallerian och köpte en frozen yoghurt innan jag åkte hem. Det har varit en bra dag och jag fick dessutom veta att Hanna får byta jobbhelg så nästa helg ska vi till västkusten och hälsa på Carro! Det ska bli superkul!
Imorgon är jag också ledig, på förmiddagen ska jag ta det lugnt och på kvällen ska jag på födelsedagsfest så det ska bli kul. Tur att jag har så bra kollegor så att de blir kompisar också! Vi är ju fem tjejer i ungefär samma ålder så det är roligt.
Nu ska jag hem och slänga mig i soffan och titta på film! Det har jag inte gjort på evigheter känns det som! Jag är alltid ute och flänger när jag är ledig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: