Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Trött

Kategori:

Jag känner mig så fruktansvärt trött! Har jobbat 24h och sovit knappt 4h :/ har legat på soffan hela kvällen och inte orkat göra någonting! Dom där 24h passen är ingen höjdare, speciellt inte om man inte får sova ordentligt! Imorgon går jag på det tredje och sista så det känns skönt, sen är det tillbaka till dom vanliga tiderna. Vet inte när jag ska få tid att vila upp mig! På lördag är jag ledig men då ska jag troligtvis på en båttur med Lovisa till siaröfortet på kyrkogårdsön och då blir det nog fullt upp hela dagen. Får kanske vänta till semestern innan det blir lugn och ro. Fast det lär det nog inte bli hemma heller! Nu ska jag gå och lägga mig och sova i min säng och sova hela natten utan att vakna av ett skrikande barn var femte minut! Skööönt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: