Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

30 Maj

Kategori:

Resan som jag sett fram emot så länge är nu över och den var fantastisk, jag ville inte åka därifrån! Vi solade och badade massor i både havet och poolen. Fast i havet badade vi bara i början på resan för efter halva veckan hade vi typ storm en dag så då drog vågorna upp så mycket alger och sjögräs så då var det inte så kul att bada i havet längre! Men det var spännande med stormen! Alla höll sig inomhus och de anordnade en tunisisk middag med dans och musik så det var kul. Vi åkte piratbåt en dag, när vi lämnade hamnen spelade dom the final countdown, alltid lika roligt att höra svensk musik utomlands! De spelade också rednex. En dag var vi till en djurpark och den var förvånansvärt fin. Vi såg massor med djur och red på kameler! Så nu kan jag bocka av det på min att göra innan jag dör lista! På kvällarna var det dansunderhållning. De spelade samma låtar hela veckan så vi hade dom på hjärnan hela veckan, men det var bra låtar så det gjorde inget. Personalen och alla som ville dansade typ zumba på scenen så nu är jag sugen på att börja med zumba! Fast jag har nog inte tid med det innan jag flyttar. Det är som vanligt massor med jobb och det verkar som att det blir bara mer och mer fram till semestern! Men det är bra tycker jag. För när jag kom hem från tunisien hade jag fått besked från grimslöv och jag kom in på utbildningen :D det känns jättekul, eftersom det var så många sökande så trodde jag inte att jag skulle komma in. Det känns jättespännande och den 26:e augusti börjar jag skolan och blir smålänning! Det känns så skönt att börja skolan efter mer än ett år med jobb i sthlm. Det är skönt att veta vad jag gör 1,5 år framåt och jag kommer ha lov och vara ledig lite mer än vad jag har varit det senaste året! I början på utbildningen är det reseledarkurs på cypern och det ska bli jätteroligt! Ytterligare ett nytt land att bocka av :)
Allting känns väldigt bra just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: