Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 November

Kategori: Grimslövs fhsk

Höstlovet gick otroligt fort! Det var härligt att vara hemma lite :)
Efter lovet hade vi en vecka med mycket förberedelser inför julmässan som började i helgen. Klassen var uppdelad i tre grupper och min grupp jobbade lör, sön och tis och det har regnat alla tre dagarna! Det var mest folk i lördags då det var 4500 st och vi har sålt massor med glögg! Vi har också suttit i entrekassorna och i söndags hade vi jättedåligt med växel så ett tag hade jag bara en hundralapp och en femtiolapp, då var det lite jobbigt! Har nog aldrig blivit så glad över att få hundralappar istället för femhundringar! På dagarna har det inte varit så mysigt men när det blir mörkt är det jättefint! I tisdags när vi var lediga gick vi på marknaden och tittade och vi gick också på en visning på slottet och det var jättemysigt. Eftersom jag är färdig med mina tre dagar är jag ledig i fem dagar så jag åkte till Sthlm. Sitter just nu på tåget till Märsta och ska hämta Theo på fritids. Känns konstigt att vara ledig igen så nära lovet men tre dagar med minst 12h arbete har tröttat ut mig så det är välbehövligt! 
Försöker att komma på vart jag ska ha min tvåveckorspraktik i vinter men det är svårt. Hade tänkt vara på grövelsjöns fjällstation men där var det fullt så nu vet jag inte riktigt. 
Ska försöka bli lite bättre på att skriva men det är svårt att få tid till det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: