Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

3 September

Kategori: Grimslövs fhsk

Jag tänkte börja med att svara på moffas fråga, smores är ett typiskt amerikanskt campingsnack. Det består av två kexs med en chokladbit och en grillad marshmallow mellan. Det är riktigt gott faktiskt! Jag ska försöka komma ihåg att fota när vi gör det så får du se!
Idag har vi haft HLR utbildning och så har vi fått inlogg och så till datorerna på skolan. Vi har också fått ytterligare information om flottbygge och rafting så alla är väldigt peppade på att åka, speciellt raftingen. Efter middagen åkte jag och två tjejer från klassen, Sanna och Malin, till Växjö och simmade. Jag simmade 1000m och sen var jag ganska nöjd! Det är lite jobbigt när det är mycket folk tycker jag. Vi var även på citygross och handlade lite. Det var skönt att komma ifrån skolan även fast det inte är något fel på skolan så blir det väldigt mycket hela tiden.
Det känns som att vi får läxor jämt så man kan knappt hålla reda på allt! Det känns både jobbigt och roligt. Jag tror att det är lika bra att vänja sig för jag tror att det här året kommer att vara fullt med läxor, redovisningar och olika typer av arbeten.
Jag har precis läst 30sidor i Besöksnäring-turism och är nu jättetrött så jag ska gå och lägga mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: